Fatmademir- ben 18.5 aylık gibi bıraktırdım. Ama asla asla asla SU VERMEYİN. Su verin diyene de sakın kanmayın. Pış pış, ninni, sarılma, okşama ile uykuya döndürmeye çalışın 2-3 gün zor olur ama hemen alışıyolar. Ben emzirmeyi sonlandırırken hatta hiçbir zaman su vermedim. Emzirme sonlandıktan 1.5 ay sonra kesintisiz uyuyo çok şükür. Ondan önce bizim de uykularımız çok çok kötüydü. Ama gece suya alıştıran arkadaşlarımın çocukları bu sefer de 3-4-5 kere su için kalkmaya başladı. Onu asla tavsiye etmem o yüzden. Ben gece ve gündüzü aynı anda bıraktırdım 🌼