btl35 hiç endişe etmeyin bende emzirerek uyuttum. Korkmayın inanki oluyor. Emzirin çocuğunuzu bence henüz kesmeyin. Benimki 21 aylık ve kestim. Tabiki çok ağlıyor gece yine sıklıkla uyanıyor ama uyuyor emmeden. 2-3 ay öncesinden sürekli mum üfleyeceğiz ve sen büyüyeceksin artık süt bitecek dedim sürekli emmeye giderken bunu söyledim ve karar verdiğim gün mum üfledik. Zorlandı ama onuda şartladığım için bırakmaya zorladı kendini. Bence iradeli olun ve hem bebeğinize hem kendinize zaman tanıyın uygun zamanda yapabilirsiniz