sevimgulce
ayyy kıyamam ya kötü olmuş cidden şişlik yaşaman zaten yeterince acı ve ağrı oluyor bende bebeğimin göbek bağı düşmedi bir müddet ve mandalı sürtündüğü kısımdan sarımsı bir su geldi diye teramisin vermişlerdi bağ düşsün diye de batikon verdi kullanayım diye düşündüm ama zararlı olur doktor vermedi kullanma dediler cesaret edemedim 🙈 batikon da bana vermedi ablama vermiş önceden bahsedince ondan süreyim dedim oda çok yanma hissi yapınca kullanmadım daha şuan iyiyim ama arada yan tarafa doğru olan dikişler çamaşır sürtününce falan acıyor yani inşallah geçer çok zor bi süreçmiş bide herkes normal doğum kolay hemen düzeliyorsun diyordu 🤦🏻♀️