rabia22 bana dikiş için hiçbirşey vermedi. Batikon filan en azından tek kelime demedi ben de teramicin i kendim aklımca sürdüm. Yaralara sürülen bir krem iyileşsin diye, evde vardı, sürdüm.
ben bi de saf gibi göğüsm çatlamasın diye verdiği kremi dikiş için sanıp dikişe sürdüm 5 gün. İyice şişti dikiş. Sonra 5.gün kontrolünde ortaya çıktı bu durum, hemşireyle doktoruma baya bi komedi malzemesi oldum.