gulsummu her şeyin modası geçiyor. Bugün beğendiğinizin modası da en fazla iki seneye geçer. Hiç özenmiyorum. Benimkiler de koyu renk ama onları seçerken eşimle çok mutluyduk heyecanlıydık o günleri hatırlıyorum. Tv sehpamızın kitaplığımızın tasarımını kendimiz yaptık eşim kendi elleriyle yaptı kusursız mu hayır hatta hayal ettiğim gibi bile olmadı piyasadakine göre basit bile duruyor ama ben onları seviyorum değiştirmek de istemiyorum çünkü çok tatlı zamanlarımızın anısı var🩷🩷