
Salonumu atayım da herkes bi çatlasın 😂😂 şaka şaka ifşa edecekler atlamasın hemen. Ben seviyorum eşyalarımı 4 senelik evliyim o zamana göre iyiydi şmdi de gözüme kötü gelmiyo. Sadece azaltırdım herseyi takım takım almazdım. Konsol mesela evet bi çok seyi alıyo içine ama şart mı değil. Değiştireceğim zaman daha sade bi oda yapacam