1 kızım var 6 yaşında, kızımdan sonra benim 10 tane de çocuğum olsa ilk kızımın yeri her zaman bir başka olacak ben anneliği onunla tattım, onunla bir öğrendim zorluğunu, ilk kez birini kaybetme korkusunu kızımda yaşadım velhasıl böyle düşündüğüm için 2. Kez anne olmayı hiç istemedim ilk kızım gibi olamayacağı için, eleştirenler olacaktır ama ben böyle düşünüyorum benim hislerim bu şekilde