İyi akşamlar herkese, doğumuma 2 hafta kaldı her ne kadar oğlumu heyecanla beklesemde içimdeki sesleri susturamıyorum şimdiden vicdan azabı çekiyorum. 4 yaşında bir kızım var, sanki ne yaparsam yapayım asla oğlumu kızım gibi sevemeyecekmişim gibi geliyor sanki her tartışmada her kavgalarında hep kızımın tarafını tutacakmışım gibi, hamilelik hormonları mı ele geçirdi beni bilmiyorum kendimi istediğim kadar zorlasamda içten içe hep kızımı kayıracakmışım hep onu daha çok sevecekmişim gibi, doğurunca geçecek demi bu hisler, oğlumuda kucağıma alınca kalbim gerçekten ikiye bölünecek mi eşit adil olabilecek miyim