ftslbs Bebeğim 13 ay hatta 13.5 aylik henüz yürümüyor sıralama var emekleme var ellerini bırakıp kendi durmayı deniyor ama hemen oturuyor.
Ballikizim99 ftslbs eli kulağındadır o zaman denemelere başladıysa iyi ben tek elinden tutup gezdiriyordum sürekli 13 aylıkken yürüdü benim bebemde 😇
Unicorn67 ftslbs 14.ayinda yürüdü bebeğim üstelik sadece koltuğa tutunuyordu biranda oldu acele etmeyin zamanı var demekki daha zaten 18.aya kadar normal kabul ediliyor
Seftaliannesi ftslbs benim oğlanda 13 aylık 10. Ayından beri dediklerinin hepsini yapıyor ama ayakta dengede duramıyor 2-3 sn falan. Direk oturmak istiyor hiç yürümeye hevesi yok
Eylul301023 ftslbs benim oğlumda öyle 12 aylık cesaret edemiyor Bir türlü iki elini bırakıp ayakta duruyor baya adım atmaya çalışıyor sonra oturuyor 😂
bsrakurt aynıyız canım bizimki emeklemiyor bile geri geri gidiyor😁 kendini ayakta kısa süreli bile tutuyorsa yeterli sıralama yapıyorsa koltukta falan yakindir yürümesi diye düşünüyoruz bizde ama daha tam saglayamiyoruz dengeyi
ftslbs bsrakurt evet bizde öyle açıkçası cesaretliydi 7 aylıkken emeklemiyor destekli kalkıyordu düşünce korktu galiba😊
ftslbs Ballikizim99 deniyor ama korku var iki elimide sıkı sıkı tutuyor tek ele düşüreyim diyorum elime sarılıyor🤣
ftslbs Unicorn67 ay inşallah çok hevesleniyor çok seviyor yürümeyi eşimle ben kanbur kaldık artık🤣 hevesleniyorum paytak paytak yürümesine 😊
Unicorn67 ftslbs 😂 benimkinde o heves bile yoktu yani ama başardı emeklemesi falanda geç oldu yani normal onlar içinde zor bir durum
ftslbs Unicorn67 🤣🤣 yapacak inşallah Maşallah sizin bebişinizede Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin❤️
ftslbs Seftaliannesi benimki hevesli 1 yaşından sonra sıralamaya başladı sonrasında emeklemeye başladı yapacaklar inşallah güveniyorum onlara çevreden olumsuz yorumlar insanın canını sıkıyor ister istemez😊
ftslbs Eylul301023 Maşallah bebişinize korkuyorlar galiba çok hevesli emekleyerek gelip ellerimizi çekiştirip bizi kaldırıyor yürutmemiz için😊
Eylul301023 ftslbs evet ya ama dört gözle beklemiyorum valla yürümesini o kadar yaramaz ki acelesi yok 😂😂
ftslbs Eylul301023 🤣🤣🤣 zaten olacakları azçok tahmin ediyorum gelişim geriliği olmasın yeterki onada razıyım diyorum🤣
Eylul301023 ftslbs aynen öyle Allah korusun 18.aya kadar yurumemesi normal dedi bizim doktorumuz geçen gittikte 😂
9793selaam ftslbs her bebeğin gelişimi farklıdır merak edip sorunca da doktorlar da hep bunu diyor zaten sen elinden tut yürüme çalışmaları yaptır olur Allah’ın izniyle içini ferah tut cnm
ftslbs 9793selaam yürütüyoruz top peşine bile koşturuyoruz çok mutlu oluyor benimkisi biraz iç rahatlatma çünkü etrafımızda çok bilirkişiler var takmasak bile kuşku düşüyor 😊