gonulsenim [silindi] kaç peki değeri acaba? bir de bizim yapmamız gereken bi şey var mı? benim kızımda da çıktı hematolojiye yönlendirdiler bu tam olarak ne hastalıgınoluyor..
[silindi] gonulsenim Bağışıklığı düşük. Çabuk hasta oluyorlar. Birde toparlanma süreci uzun sürüyor. Şu an değeri 210
[silindi] gonulsenim Hayır, direkt ilik kanseri diyemeyiz. Bunun için tek bir değere bakılmıyor. Bir sürü test yapılıyor. Benim oğlum nötropenik olarak geçiyor. Bu da belli bir yaştan sonra düzelen bir hastalık