İliği beyaz kan üretemiyor. Enfeksiyon olduğu zaman savaşamıyor. Takibe alacaktır hematoloji. Aynı şeyi oğlumda yaşıyoruz. Biraz araştırma ve testlere tabi tutacaklar.
Buna da yazayım. Oldukça tecrübeliyim. Artık ben alıştım. Bebeğini kalabalık ve kapalı ortamlardan uzak tutacaksın. Hasta biri yanaşmayacak ve eve gelmeyecek. Ateşlendiği zaman hemen acile götür. Sadece nötrofil düşüklüğünden bahset. Tanısı olmadığını söyle.