Birdunyabircennetannesi mom97X Asperoxun mükemmel O kadar güzel bir şey ki makinemde sorun var sanıyordum kirli ve ıslak çıkarıyordu Bunu kullandığımdan beri bembeyaz çıkarıyor
ArvenMom mom97X Fairy kullanıyorum aynı şekilde muhakkak makinanın tuzunu ve parlatıcısını da koyuyorum birkaç tane ben de değiştirmiştim ama hiçbir şeyini eksik etmeyince gerçekten çok daha temiz yapıyor
bizdejantikizlardik mom97X Finish kullanıyordum bende. Şimdi asperoxun tabletine geçtim çok memnunum ve fiyatı da uygun. Bana göre fairy gibi yıkıyor. Tabi bu makineden makineye kullanılan parlatıcıya tuza göre değişkenlik gösterebilir.
baloglum_e mom97X 1 aydır kullanıyorum asperox sparx bir kere bile kirli çıkarmadı ve 0 koku çok memnunum
gunes3134 mom97X asperoxu. Tableti efsane ben bide çubuk tarçın atıyorum aylık parlak çıkıyo bulaşıklarım mis gibi kokuyo tavsiye ederim
mfa61 mom97X bingo akıllı kapsül tavsiye ederim . Makineden sanıyorduk bir kaç farklı marka deneyimce , en son bunu denedik tertemiz pırıl pırıl cıktılar
NariNariKiminYari mom97X fairy çok koku bırakıyor buram buram deterjan kokuyor finish quantum siyah paket kullanıyorum çok memnunum
Themom_ mom97X Fairy platinum plus çok memnunum bir de finish quantum max👍 İkisini de alıyorum dolduruyorum kutuya karışık kullanıyorum hangisi denk gelirse. Ama tabi bi tane seç dersen fairy