birbalannesi099 Merhaba.Ben de 2 hafta önce 27 aylık kızımı emzirmeyi bıraktım.Sol göğsümde ki süt 5 gün önce kesildi ama sağ göğsüm de hala süt var ve biraz dolgun.Agri sizi yok.Gogus de uyaran olmayınca bir süre sonra süt cekilecek.Zaten 1 hafta olmuş sizinde mastit,ağrı gibi bir durum olsa şimdiye kadar olurdu.