Selam kizlar. Ben ben geçen hafta salı gununden itibaren emzirmiyirum kızımı bu konu çok gözümü korkutuyordu ama çok kolay oldu ben bile şaşırdım yani kızım artık oyun için emiyodu resmen ve ben çok bunalmistim bu durumdan yer mekan farketmeksizin beni uzanırken yada otururken görse hemen mememi aciyodu ve kızım 20 aylık salı sabahı yine yatakta daha gözümü acmadan mememi açınca ben yeter artık dedim gittim yara bandı taktım aciyo fln dedim dokunmadida hiç ilk öğle uykusunda biraz ağladı normalde hemen pes ederdim ama bu sefer pes etmedim ve akşam uykusunda bı kere bile meme demeden uyudu kucağımda uyuttum zaten ondan sonraki günlerde yatağa bırakıp yanında oturup uyumasını bekledim.
Bu kadar kolay olcagini bilmiyordum çünkü daha öncede farklı şekillerde kesmeyi denedim ama başarısız oldu yine arada aciyo mama diyo ama yara bandı takıyorum hala. Şimdi asıl soru nerdeyse 1 hafta olucak ama hala sıkınca süt geliyo ne zmn kesilecek memeden süt ? ilk günler sertlik olustu memede sonra geçti süt çekildi heralde diye düşündüm ama hala var tecrübeli anneler yoruma bekleniyorsunuzzz🥰