mompapatya Kimse anasının karnındayken analigi ogrenmiyor canım.Benim annem yok 23 yıl önce vefat etti.9 yıl önce ilk çocuğum oglumu doğurdum henüz iki gunluktu emzirmeyle ilgili hiç birşey bilmiyordum hastanede de gösteren olmadı kaynana desen bı halt bildiği yok,yol gostermedi.Kendimce ev de emzirmeye çalışıyordum bı yandan eşim bi yandan anası mememi çekiştirip bebeğe tutturmaya çalışıyorduk.Sonra 2.gece oğlum sabaha kadar ağladı gece dedim ki "anne bu çocuk doymuyor herhalde karnı gurulduruyor mama alalım dedim o gün de pazar günüydü ikisi birden eczane kapalı nerden alicaz dediler dedim markette vardır ,o da tuttu oğlumun kol altından yok yok gazi var bunun "dedi tamam dedim.Sabaha kadar yavrum hiç susmadı en sonunda da baktım çocuk cayır cayır yaniyor ateşi çıkmış.Hastaneye götürdük 2 gece 3 gün kuvoz de kaldı kan şekeri düştüğü için.Gecti gitti 9 yıl oldu ama hala öfkem bitmedi.2.cocugumda daha bilincliydim cok şükür aynı seyleri kendime yasatmadim.