Kendinizi suçlamayın.Hepimiz geçiyoruz bu yollardan.Bile isteye yapılan birşey değil sonuçta.Biz de onlarla birlikte büyüyüp,onlarla öğreniyoruz herşeyi.🥰🌼Geçmişe takılı kalmak yerine önünüzde onunla birlikte geçireceğiniz güzel günlere odaklanın.Sariliyorum size sımsıkı 🙏😘