alparslan38 Mnbj123 merhaba doktora gittik el ayak hastalığı böyle olmaz dedi çünkü parmağı şişti oğlumun enfeksiyon olmuş ama nerden bilmiyorum antibiyotik ilaç ve krem verdi 1 hafta kullanicam
alparslan38 Mnbj123 teşekkür ederim ama anlamadığım şekilde şiş çocuğun eli nerden oldu acaba enfeksiyon
YorgunEbeviyen alparslan38 17 aylık ayınısı değil Ama benzeri sivilce gibi patladı şuan derisi soyuluyor randevusu vardı doktor bişey demedi