Üniversite varsa bulunduğunuz ilde çocuk aciline götürün bence. Kötü bi şey olduğu için demiyorum çünkü bağışıklığını yükselterek iyileştirebilirsiniz sadece kaşıntı vs yapıyorsa jel verir çocuk rahatlasın. Sonra polikliniğe götürürsünüz yine. Geçmiş olsun panik yapılacak bi hastalık değil ama dikkat etmek de fayda var.