Ozgemir05 sizin odanızda niye kalmıyor bebek? Bende sezeryan oldum doğrulamıyordum ama annemle aynı odada yattık ağlayınca o kucaklayıp verdi bir kaç gün sonrasında ben kalkıp aldım.sizin kokunuza alışmalı,sonradan bebeğe bakmaya alışmak da zor olur,tadını çıkarayım filan diye düşünmeyin,bebek sizin sonuçta,kaynana gene yardım ediyorsa etsin de bakımını siz yapın sizinle uyusun