Aylizzmm değerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Bizimki de herr şeyi biliyor, anlıyor, komut alıyor, hatta tam anlamıyla görev çocuğu diyebilirim. Örneğin aktivite masası aldık. Boyama yapıyoruz sandalyede oturuyor ben su içmeye gidiyorum geleceğim diyorum (tabi ki peşimden ayrılmayacağını biliyorum asla yalnız kalmaz bekle desem bile beklemez tuvalete girerim kapıda bekler yine de gidip oyuncak ile oynayayım demez) hemen kalkıp sandalyesini güzelce düzeltip sonra peşimden gelir ve daha niceleri. Dediğiniz gibi herr şeyi bir kamera gibi kayıt ediyor. İnşallah en yakın zamanda konuşuruz. Çünkü konuşamadıkça bazen gerçekten anlamıyorum ve çok sinirleniyor o zaman da üzülüyorum bazı günler çok çaresiz ama geçecektir umarım 🙏🏻