zuhalsebu benimki vestibüler diye bişeymiş canım, et beni de değil siğil de değil. Ama bende öyle okudum var olan virüs hamilelik döneminde bağışıklık düştüğü için kendini belli ediyormuş. Ama şöyle bişey oldu bende de, boynum da kolumda koltuk altımda olan et benlerim büyüdü üstüne asit önerdi dr sürüyorum geçmiyor.