SevimliHayaletCasper betul1221 bir öğretmen olarak diye başlayınca hatırlanmak yeterlidir diyeceksiniz sandım hediye bekleneceği aklıma gelmedi. Demekki bekleyenler varmış. 200 tl bütçem var diyince çok fazla seçenek olmuyor. Çiçek alınabilir oda kurutulunca hatıra kalır. Çiçek öğretmenler gününün sembolüdür ya hani
betul1221 SevimliHayaletCasper SevimliHayaletCasper Hayır ben post sahibine klişe cümle kurmak istemedim. Hediye almak istiyor fikir istiyor, hayır bir şey almana gerek yok hatırlamanız yeterlidir diyemem. Ayrıca ben her öğretmenler günü öncesi bütün öğrencilerimi tembihlerim. Çocuklar hediye almayın ailenizden böyle isteklerde bulunmayın. 24 kasım günü bana kocaman sarılın diye. Demek ki size göre fikir belirtmem hediye bekleyen öğretmen olduğum anlamına gelmiş. Sizin gibiler linç etmek için hazırda beklerler. Yazık .
betul1221 Dmt-01 Bahsettiğiniz hediyeleri gözümde canlandıramadığım için bişey söylemek istemiyorum. Fotoğraf atarsanız belki fikrimi belirtebilirim
SevimliHayaletCasper betul1221 arkadaşım post sahibine fikir belirten benim, sizde benim fikrimi beğenmeyip yok hediye bizim ilgimizi çeker diyensiniz hatırlatayım. Benim yorumuma karışmayıp kendiniz post sahibine öneri bulunsaydınız keşke
Dmt-01 Dmt-01 bu biraz daha basit gibi görünüyor aslında benim normalde gördüklerim daha canlı renkte ve daha kalın oluyor.
Dmt-01 betul1221 yani anahtarlığı artık çanta süsü olarak kullanıyolar bende öyle yapıyorum begendiğim anahtarlık olunca çanta süsü gibi kullanıyorum oyğzden düşündüm ama basit mi olur dedim begenmenize sevindm gün ieçrisinde sipariş vereyim anca yetişir gibi.
betul1221 Her ne kadar istemesek de çocuklar hediye getiriyor. Bu sene bana hediye almak yerine sma lı bir çocuğa minik de olsa yardımda bulunmalarını istemeyi düşünüyorum. Veli olarak bu durumu nasıl karşılarsınız ben de sizden fikir alayım
Dmt-01 betul1221 bende düşündüm kreşteki öğretmenler adına sma lı çocuklara yardımda bulunayım diye ama nekadar güvenilir bilemiyorum bizzat tanıdığım biri olmalı ki yardım edeyim diye düşündüm oyüzden kendilerine hediye almayı düşündüm
betul1221 Dmt-01 Hediyenin basiti olmaz aslında minik kalplerin düşünmesi yeterli oluyor bizim için, sadece kupa çok fazla alındığı için fikrimi belirtmek istedim
Dmt-01 betul1221 doğrudur kupa düşünmedim hiç ben oyüzden.ve geçen yıldan hatırlıyorum kreşin müdürü kendisi pasta yaptırmıştı öğretmenler için yine yaptırır kesin.Sonra börek tatlı çikolata gönderen o kadar çoktu ki yine olacak.E çiçek göndersem 500-600 den aşağı çiçek yok ve tek bi kişiye gitmiş olacak çiçek oyüzden hepsine ayrı ayrı olsun küçük ama kullanabilecekleri bişey olsun dedim
Merveges Superisii oğlum 4 yaşında kreşe gidiyor 3 öğretmenine de tuval aldık ağaç çizip düğmeler ile de renklendirip öğretmenlerine verecek pahalı bir hediyeyibuygun bulmuyorum emeği ile yapılınca bence çok daha anlamlı 🤗
betul1221 SevimliHayaletCasper Niye dokunulmaz olmayı tercih ediyorsunuz bu kadar. Size ya da post sahibine cevap vermişim ne fark eder. Sizi kırmamışım incitmemişim. Üslubuma dikkat etmişim. Gerçekten iğrenç bir cahillik seviyesindesiniz.
SevimliHayaletCasper betul1221 ilk defa çicek değilde hediye ilgimizi çekiyor diyen bi ögretmen gördüğüm için tuhaf geldi o yüzden. Üslubunuz baya yerinde hiç incitmediniz maşallah ben size hakaret etmedim sizde edemezsiniz.
betul1221 SevimliHayaletCasper Üslup sadece hakaret etmemekle olmaz. Konuşma tarzınızın farkında değilsiniz heralde
betul1221 SevimliHayaletCasper Hiçbir öğretmen sizin karşınıza geçip de ben hediye seviyprum diye yanıt vermez zaten. Ben de velilerimden asla böyle bir talepte bulunmam. Burası kimsenin kimseyi tanımadığı bir platform. Ve ben de öğretmen olarak çevremdeki arkadaşlarımın da düşüncesiyle nelerden hoşlanılmadığı ve lüzumsuz bulunduğunu belirttim. Fikriniz onaylanmadı diye bu be alınganlık.