Aptalllarsizi Superisii bence yemek sevdiği bi yemek varsa onu yapıp götürün öğretmenlerde gözlemlediğim kadarıyla yemek özlemi çok var heleki köy yemekleri
betul1221 SevimliHayaletCasper Bir öğretmen olarak fikrimi belirtmek isterim. Çiçekten ziyade kullanılabilecek ya da hatırası daha uzun sürecek şeyler ilgimizi çekiyor. Her zaman söylenen bşr cümle vardır. Çiçek dalında güzel diye, çoğunlukla o kafadayız 🤭
sezer2022 Superisii bence en güzel hediye kitap, güzel bi roman olabilir ateşin şarkısı, gerçekten yaşıyor musun’ adlı kitapları tavsiye ederim (ayrıca kapağına isminizi notunuzu yazıp, ömürlük hatıra olur🥰
Dmt-01 betul1221 merhaba öğretmenim dediğiniz için soruyorum benim kızım kreşe gidiyor ve haliyle kreşteki herkesin bi şekilde yardımı dokunuyor kızıma oyüzden kreşteki yardımcı öğretmenlerde dahil herkes için bi hediye almak istiyorum.tabiki kendi öğretmeni ve kreş müdürümüze bi tık daha farklı olur gibi.ama aklımdaki şu proksi deniliyo galiba anahtarlıklar varya harfli onlardan alsam diyorum kendi öğretmeni ve müdür içinde anahtarlık ve kitap ayracı set olarak alsam çok mu basit olur ya da çok mu saçma olur acaba kararsız kaldım
SevimliHayaletCasper betul1221 bir öğretmen olarak diye başlayınca hatırlanmak yeterlidir diyeceksiniz sandım hediye bekleneceği aklıma gelmedi. Demekki bekleyenler varmış. 200 tl bütçem var diyince çok fazla seçenek olmuyor. Çiçek alınabilir oda kurutulunca hatıra kalır. Çiçek öğretmenler gününün sembolüdür ya hani
betul1221 Dmt-01 Bahsettiğiniz hediyeleri gözümde canlandıramadığım için bişey söylemek istemiyorum. Fotoğraf atarsanız belki fikrimi belirtebilirim