Hivaa yok mamalar bekletilmiyor en fazla iki saat oda yaparsın içmez ise biraz içer bırakırsa bir saat dışarıda da o kadar zorlamıyor beni emzirmekten daha kolay bu dediğimde yanlış anlaşılmasın mecburi mama verdim bende emzirmeyi çok isterdim 15 günlükken reddetmeye başladı bir iki dakika emip ağlayarak bırakıyordu dört ay boyunca uğraştım ama inadını yenemedim içimde yara ama yapacak bir şey yok termosa su ısısını ayarlayıp koyuyorum istediği zaman yapıyorum pratik yöntemi bu bana göre gün içinde evde de aynı şekilde sabahtan suyu hazır oluyor