Hivaa istersen bi 4 saati dene bakalım nekadar içicek acıkınca ağlıyorlar durmuyorlar zaten anlaşılıyor. Birde 4. Ay 😩 atak haftası olabilir uykusu yemesi huysuzluğunda değişiklikler olabilir 4. Aydan sonra düzelir diye düşünüyorum bide aklıma geldi şimdi benim kızım arada 60 ml içip bırakıyor gaz sıkıştırıyor gazini çıkarıyorum biraz seviyorum veriyorum mamasını busefer hepsini içiyor . 100 içtikden sonra gazını çıkarın tekrar verin bakalım içicekmi yine geri kalanını