cansuyagmur hasta olunca öylr oluyor çocuklar cidden ya, benim bebeğimde 2 gün öyle bir lokma bir şey yememişti. Sadece emzirmemi istiyordu. Anne memme diye ağlıyordu ve çok mutsuzdu. Normalde sütüm azaldığı için takviye olarak sabah akşam mama da içiyordu. Sabah 5-6 gibi uyanınca ve akşam 9-9.30 gibi uyurken içiyordu ancak onu bile asla içmek istemedi. Hatta artık neden bilmiyorum aynı mama olmasına rağmen artık onu içmek istemiyor. İyileştikçe iştah geliyor. Umarım bir an evvel atlatırsınız.