Meri-Mel NewMomm1 Sabah yumurta beyazi,zeytin ,peynir ,ceviz,muz yedi. Ara öğün :Mandalina ve elma yedi. Öğle:İstemedi bir bardak ayran içti sadece . Akşam yemeğinde :Anneme geçtik pilav ,şeker fasulye mercimek çorbası icti
simseklivekalpli NewMomm1 sabah yumurta labne domates salatalık, öğlen muz + yarım elma, akşam makarna armut yatarken de mama 14 aylık olacak
Esoz1110 NewMomm1 Sabah yumurta,zeytin,az simit,portakal suyu öğlen içli tava ve kek akşamda pilav yedi😅
TulayGeriDon NewMomm1 sabah yoğurt elma armut muz bebe bisküvisi yaptım. Akşama bal kabağı çorbası içti. 6 buçuk aylık
yirmiyedimayisdersin NewMomm1 tüm gün anne sütü ve ek gıda tadım başladığım için bir çay kaşığı ev yoğurdu yaptım verdim🤣🤣🤣
cansuyagmur NewMomm1 hasta grip hiç birşey yemedi. File marketlerde çekirdekli kurabiye var ya. Ondan çok seviyor. Evet sağlıklı değil ama birşey ler yesin diye babasına aldırttım 1.5 tane yedi. Ama minnacık zaten kibrit kutusu kadar hatta biraz daha ince. 😭
NewMomm1 cansuyagmur malesef ki hiç bir şey yemeyince ne yerse o alınıyor🥲 Annelik işte bir lokma bir şey yesin istiyoruz. canınızı sıkmayın inşallah bir an önce iyileşir yavrunuz💖
[silindi] cansuyagmur hasta olunca öylr oluyor çocuklar cidden ya, benim bebeğimde 2 gün öyle bir lokma bir şey yememişti. Sadece emzirmemi istiyordu. Anne memme diye ağlıyordu ve çok mutsuzdu. Normalde sütüm azaldığı için takviye olarak sabah akşam mama da içiyordu. Sabah 5-6 gibi uyanınca ve akşam 9-9.30 gibi uyurken içiyordu ancak onu bile asla içmek istemedi. Hatta artık neden bilmiyorum aynı mama olmasına rağmen artık onu içmek istemiyor. İyileştikçe iştah geliyor. Umarım bir an evvel atlatırsınız.
ikiKudurukAnnesi NewMomm1 benim biri 4 biri 2 yaşında Kahvaltı haşlanmış yumurta peynir süt Öğle şehriye çorbası Muz elma Akşam balık ve salata yediler
[silindi] ikiKudurukAnnesi ne güzel yemişler afiyet olsun maşallah diyelim nazar değmesin. İki yaşında olan çocuğunuzu emziriyorsanız emzirmeyi ya da mama veriyorsanız mamayı hala veriyor musunuz ya da bıraktıysanız ne zaman bıraktınız acaba? Benim oğlum pek iştahlı değil acıkınca anne memme diye ağlıyor hemen bazen önce yemek yiyelim diye uğraşıyorum hemen yemek veriyorum ama bazen yemek istemiyor. Acaba memeden ya da mamadan kesmenin ek gıdada bir faydası oluyor mu yani daha ne kadar böyle devam edecek bilmiyorum. 15 aylık şuan. Bu kış da emzirip yaza doğru bıraktırmayı düşünüyorum şöyle 22 aylıkken falan Mayıs gibi bıraktırıp yaza öyle bir giriş yapalım istiyorum. Acaba o zamana iştahı daha iyi olur mu ki? Hiç yemeyen bir çocuk değil ama nasıl diyim hayatta kalacak kadar yiyiyor resmen bazen. Üzülüyorum bu duruma.
secondmylife Sabah 1 çırpılmış yumurta 2 kaşık labne peyniri 1 kaşık pekmez Ara öğün 1 muz 1 kase yayla çorbası 2 adet kuzu köfte Akşam 1 dilim ev yapımı pizza 1 kase yayla çorbası 19 aylık
[silindi] NewMomm1 böyle patatesle bulgurla yapılan bir yemek. Hatay yöresine ait ama Çukurova’da da sıkça yapılan pratik bir yemek aslında. Tarifi vardır internette falan, tavsiye ederim
birbebekle NewMomm1 22 aylık sabah menemen yedi bir dilim ekmekle ve mandalina. Öğlen bir şey yemedi uyudu uyandı sonra bir şiş Adana yedi yarım bardak ayran 10 adet çeri domates ve yarım yufka ekmek yedi. Uyumadan önce 1 dilim elma ve yarım mandalina istedi 1 saat sonra uyudu😅
boudiccan NewMomm1 12 aylik oğlum: kahvaltida avokado ile muz + peynirli yumurta + hurma özü öğlen: ilik sulu domatesli sehriye çorbası aksam: kuzu kıymalı ispanak yedi. Iki gunduz uykusu uyuyor uykudan önce seyrek cc olarak az mama iciyor bol sulu.