citlembik2905 Oğlum 10 aylıkken yürümeye başladı. Çok hevesliydi yürümeye ve öğrenince asla emeklemedi😅 Sanırım 18 aylığa kadar normal kabul ediliyormuş.
yenianne01 semanurmihra benim oğlumda aynıydı ama 13 aylık olana kadar yürümedi 14 te dengesini daha iyi kurdu ve şuan 17 aylığız
kimbumadam semanurmihra Teşvik olarak koltuktan inme yarışı yapıyorduk hoşuna gidiyordu öyle adım atmaya başladı :) Koltuğa bırakıp uzaklaşıp uzaktan heyecanlı bir şekilde gel gel yapıyordum 2 adım 5 adım derken yürümeye başladı💚
semanurmihra kimbumadam Bende deneyeyim bunu benim kızım da koltuk kenarında yürüyor ama iş yürümeye gelince hemen emekleme pozisyonu alıyor 😂
limonzeytinmom semanurmihra büyük kızım 1 yas doğum gününe 1 hafta kala destek yürümeye başladı. Küçük kızım 10 aylıkken desteksiz yürümeye başladı şuan 11 aylık 🤭
acemianne___ semanurmihra benim de 2 gün sonra 1 yaşında oğlum emeklemekte prof olmuş :) tutunup kalkıyor sıralıyor istediği kadar ayakta tek başına duruyor ama yürümüyor daha beklemedeyiz 😊