5 maaart biz de. 8 ay 5 günlük oldu. Emekliyor tutunup kalkıyor ayakta durunca bazen 1 2 adım atıyor doktor erken yürüyecek dedii beklemedeyiz. Ama hala dişi çıkmadı 😂 ek gıda çok şükür çok güzel gidiyor yemediği bir şey yok şimdiye kadar iştahlı da. Her yere girip çıkıyor tüm gün peşindeyim evdeki çiçekleri yoluyor hepsini kaldırdım tuvalet favorisi kapı açık kalmasın hemen oraya gidiyor öyle yuvarlanıp gidiyoruz. 2 uykuya düştü yaklaşık 1 ay önce. Gündüz uykuları iyi ama gece bazen 10 dan fazla uyanıyor 😭😭