papatya5252 canım aslında bir ayı geçti taktıralı, doktorum bir ay kanaman olabilir demişti, az kanamam olmuştu. Bir ay geçince böyle kanamam olunca dedim adet oldum herhalde. Doktoruma sordum kanamanı takip etmene gerek yok spiral seni korur dedi. Ben onu sormadım ama neyse diyecektim 😄 kanamam azalsın diye taktırmıştım halbuki yoksa bakır taktırırdım. umarım bi dahakinde azalır.