Ben de bu konuyla ilgili başlık açacaktım iyi oldu. Geçen hafta (bebeğim 4,5 aylık) regl oldum. Emziriyorum. Fakat kanamam uzun sürdü 7 gün oldu hala kanıyorum. Üstelik hormonlu spiral takılı bende. Doktorum kanamaların azalır demişti ama uzun ve kanamalı bir regl oldu. Doğum sonrası bu kadar uzun sürmesi normal mi bilemedim. Bundan sonrakiler düzene girer umarım.