Busramustim bence gece daha fazla olmalı diye düşünüyorum 1500 gibi gece bakıcı uyumaması lazım, bebeğin yanında durması gerekiyor bebek sonuçta uyuyor, bakıcıda uykusu ağır olur felan hiç uyumaması için bence fazla verin öyle anlaşın derim hem daha iyi bu şekilde ben olsam bu şekilde anlaşırım