Busramustim moral bozmak istemem ama bu devirde ne kadar tonton olsa da gece tum aksamdan sabaha kadar birakmak bana hic guvenilir gelmedi.ha kotu biri olsa gunduz de kotu bakar,ama gece diyelim mi uyandi yataktan dustu,tehlikeli bi durum olustu kadin da uyuyor olacak sonucta gece,ya duymazsa,veya aksi bi kaza yasandi siz yoksunuz acillik bi durum olsa nolcak…yani demem o ki gece yapilabilcek bicok.seyi gunduz de yapabilirsiniz,alkol vs alacaksaniz da evinizde alin,guzel bi sofra muzik…yani annem veya kayinvalidem disinda gece kimseye birakmadim bugune dek…5 gunluk tatil de yaptik esimle basbasa.cocuklarima annem ve babam bakti.o olmasa gtmezdim.yine de fikir sizin…