bilememolabilir HappyKids canım atam yattığın yer incitmesin seni ❤️ sana minnettarız ❤️ rabbim seni cennetinden mahrum bırakmasın ❤️peygamber efendimize komşu eylesin ❤️
bitboylum HappyKids ne mutlu türküm diyene. Türk olmakla ve böyle bir ata ya sahip olmakla gurur duyuyorum. Rabbım bayrağımızı sonsuza kadar göklerde görmeyi nasip etsin.
canimpapatyam HappyKids “BENİ NE ZAMAN GÖRMEK İSTERSENİZ AYNAYA BAKIN.SİZ TÜRK ÇOCUKLARI ,BENİM BİR PARÇAMSINIZ,BEN DE SİZİN .” MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
2124 Bir daha böle bir önder dünyaya gelmedı gelmez de özlemle saygıyla anıyorum ATAMM PAŞAAMM Yoklupum o kadar büyük ki her 10 Kasım hüzünlü gecer keşke senın döneminde yaşasaydım ata sevgisyle büyüyen ben cok etkılenıyorum
Bisse Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir. Fikirlerinin yılmaz bekçisiyiz ve öyle olan evlatlar yetiştireceğiz Atam.