silaa66 yine aylardan kasım, sanki sende kaldı bir yarım.. ah atam minnettarım varlığına, yokluğunsa büyük bir acı. keşke cumhuriyetin ilk yıllarında doğup bu mutluluğu onu görerek, duyarak yasayabilseydim minnetimi gözlerinin içine bakarak ifade edebilseydim..