silaa66 gerçekten o insanları anlamıyorum anlayamıyorum anlamak için çabada göstermiyorum ve bu açıdan kendimi şanslı hissediyorum çünkü onları yok sayıyorum. Ben o kadar minnet doluyum ki öyle sadece lafta değil gerçekten minnet doluyum bu kelimenin altı çok dolu benim içinde bazen oturup ağlıyorum halimize onca sıkıntı çekildi onca kan döküldü bu günler için miydi bunlar. Atatürk çok büyük bir zeka ve çok büyük bir lider onunla 5 dakika sohbet etmeyi o kadar çok isterdim ki hayranım gerçekten. Saygı özlem ve minnetle anıyoruz… 🙏🏼