merkursavascisi_06 Cly01 benim ailemin kahvaltı kültürü çorba yanına peynir zeytin şeklindeydi çorba olmazsa olmazdır yani çocukluğumdab beri öyleydi sonra kendim büyüyünce poğaça peynir zeytin moduna geçtim. Çorba da ekmek yerine geçen besin grubunda olduğundan ona göre tüketmeye çalışıyorum. bazen biz çok çorba kaldıysa arada bie eşimle de çorba yeriz kahvaltıda . Ama benim için yumurtasız kahvaltı çok sayılmıyo kahvaltıdan😂
oglumubeklerken fbetul4270 her bayram sabahı bizim evde kuru fasulye piserdi babacığım da tabak tabak yerdi 🥹🥲 ve fırında tavuklu Patates yemeği yapardilar yine bayram sabahları, sabah sabah tavuk yerdik 😅
fbetul4270 oglumubeklerken bizde sarma, kuru fasulye, topalak, bamya börek, mantar yemeği falan olurdu. Her evden 2 çeşit yemek yapılırdı tatlı yapılırdı. Bayram sabahı dedemin köydeki evinde toplanırdık çoluk çocuk 3 4 tane sofra kurulurdu 🥲
Snp57asel Cly01 her gün farklı şekilde yaparım çorba kızımıda iciririm kızım tek mercimek çorbası icmes onu sevmedi tarhanadir arpadir tel sehriyedir yoğurtlu corbadir ezogelin kremalı mantar corbasidir bayılır onlara
oglumubeklerken Cly01 biz büyüyüp bu duruma isyan etmeye başlayınca bayram kahvaltısına peynir zeytin koyma şerefine de nail oldular sonra 😅😅
Rez Cly01 otel kahvaltısında var bana oteli hatırlatır:)) kahvaltıya gitmiştik dayımlara bayağı kalabalık 30 kişi vardı, mercimek çorbası da yapılmıştı, yadırgamadım olabilir yani
Ballikizim99 Cly01 ay ben çok severim kahvaltıyı çorbayla yapmayı😇 zaten çorbanın her türlüsünü de severim sıcak sıcak hele kış günleri sabah bi tarhana çorbası olsun ohh miss
_Goktugunannesi__ LadyGaddar Kahvaltıda kuru fasulye yemeye bayılırım 1 gün dinlenince daha lezzetli oluyor bence🤭
_Goktugunannesi__ Cly01 Her çorbayı içmem mercimek paça ve tarhana çorbası içerim sadece🤭gerçi kahvaltıda yemek türü yemeyi de severim önceki günden tavuk mangal veya fırın yemeği falan