Ben severim zaman zaman içerim değişiklik oluyor. Özellikle kış mevsiminde soğuk günlerde insanın içini ısıtıyor. Yine öğlen de acıktıysam ya ara öğün yapar yada çorba içerim ama akşamları içmem mesela. Akşam yemeğinde çorba içince yemeğe salataya midesinde yer kalmıyor insanın ☺️