Otizm vardır, tv tablet telefon gibi aletler tetikler 2 yaşında belirtiler aranır 3 yaşında kesin tanı konulur. Sadece tvden vb. cihazlardan oluşmaz genetik faktörün etkisi büyüktür. Doğuştan otizm olmayan bir cocuk tv karşısına bırakılıyorsa o cocuk ilerde içine kapanık, asosyal bir birey olur. 👍🏻