Merve Siz de 10 yıllık EĞİTİMCİLİK hayatınızda okuduğunuzu anlama yetinizi geliştirseymişsiniz keşke. Bir önceki girimin neredeyse ilk cümlesinde dedim otizmin nedeni tv değil diye🤦🏽♀️ Ayrıca yazdığımın tam olarak neresinden anladınız otizmli çocukları ayrıştırdığımı? Raporlu derken de kastettiğim dikkat dağınıklığı raporu ki bunu söylememde de bir ayrıştırma mevcut değil. Sizin kafanızdaki önyargıların tezahürü diye düşünüyorum. Ama aileleri arasında ayrımcılık yapıyorum evet. TV izletmenin zararları hakkında bin tane yazı varken; “kaynımın çocuğu izledi, bi şeyi yok” kafasına tahammülüm yok.
Yazım kurallarını da öğrenin bu arada.