erdemirr Ozooo teşekkür ederim Ozooo iyileşme süreci nasıl oldu peki? Bezine bardak koydunuz mu klips çıkarıldıktan sonra da
Ozooo erdemirr bez takmıyorduk bırakmıştık klips çıktıktan sonra kolay geçiyor bardak koymayın bence belki ilk gün koyarsın sadece
Kahvsevr1303 erdemirr yok doktor bize bişey sürün dememişti zaten sıcak suya oturtup götüreceğiniz için kolay olur klipsi çıkarttıktan sonra ki süreç kremlerini düzenli kullanıp ileri ittirmeniz gerekiyor bize öyle söylemişti
aaslanbeyy talhamamy zaten ufacıklar hemencik iyileşiyorlar merak etmeyin . Dikiş aldırma derdi yok ağlama derdi yok . sadece iğnede ağlıyor hemen alıyorsunuz sakinleşiyor. Operasyonda bebeğim hiç anlamadı