talhamamy ben dikişli olacak sanıyodum. Böyle yaptılar. küçük bebeklere klipsli yapıyorum dedi doktor. Aman bebeğinizi uyutmaya çalışmayın. Benim bebeğim tam masaya koydum uyandı. Çok korktu. Canının yanmasından daha çok aşırı korktuğu için ağladı. 4-5 saat aralıksız ağladı yavrum. Uykuya geçemiyodu korkudan sıçrıyodu gene olacak diye. Doktor anlayışsızdı. Bebeği masaya koyduğum anda hemen bağlamış bacaklarını operasyona başlamıştı. Şok oldum. Bazı doktorlar çok iyi uyurken yapıyor normalde. Öyle olacak sanmıştım