AnnaGloria zadak farklı marka kullanıyoruz oğlum 8 aylıkken başladık 16 aylıkken değiştirdiler daha kalorisi yüksek bir mama verdiler iki kutu bitirmiş olmasına rağmen sadece 400 gr aldı ama benim oğlum 17 aylık hani normal midir bilemiyorum birde hiç yemek yedirtemiyorum kabızlıgından ötürü ek gıda ile birlikte olsaydı bence kesin 600 gr alırdı boy güzel bir artış olmuş ama o da bence mamadan değil düzenli olmasa da atom vermiştim ben onun katkısı olduğunu düşünüyorum
mavi176_ Nutricia infartini kullanıyoruz 6 günde 210 gram aldı günde iki adet vermiyorum biri gece biri gündüz şeklinde ben çok faydasını gördüm bence sizde düzenli içirirseniz göreceksiniz şöyle düşünün 100 ml 100 kalori normal mamalar gibi değil
Araldoram Tas0525 Tas0525 Nestle alfamino serisini kullandırmıştı doktorumuz hem boyumuz hem de kilomuz arttı umarım size de faydası olur
Tas0525 Araldoram nestle dahami iyi acaba onumu istesem acaba doktordan siz günde kaç tane kullandiniz
mavi176_ @Tas0525 şöyle bizde günde bir tane kullanırken hiç almamıştı ama ikiye geçince günde 30 gram almaya başladı ve biz ek gıda da yiyoruz similac var infatriniden memmun değilseniz deneyin kaç aylık bebiş kaç kilo kız erkek?
Tas0525 mavi176_ 7 aylık canım ama şuan güncel kilosunu bilmiyorum ama 8 kilo yoktur yani tahminimce bizede 2 adet verdiler günde
Araldoram Tas0525 doktorunuza danışınız isterseniz belki her bebek için aynı sonuçları vermeyebilir.Ek gıdaya başlamadan önce 4 saatte bir veriyordum ,gece de iki kere beslenmek için uyanıyordu .Ek gıdaya geçtikten sonra günde 2 Max 3 kere vermeye başladım
zadak Fibre olanını aldık bakalım inşallah alır kilo, Biz şuan deneme olanlarını alıyoruz yerse ona göre yazdiracaz. Ama böyle bir anda kilo alsin istiyorum artık. Alt sınırda dedi doktor
Tas0525 Araldoram sorucam mutlaka sizinki normal toz şeklindemiydi diğer mamalar gibi yani o sekildemi hazirliyodunuz
Araldoram Tas0525 toz şeklindeydi ,bilindik kutudaki mama k bakmayınız foto paylaşmayı bilmediğim için Google yazın ismini ve serisini çıkacaktır