degersizbirhayat_1 zadak 3 ayda 750 gram almıştı 8 aylıktı oğlum doktor tekrar vermedi devam etmemizi istemedi
Aysunnkaya zadak bende kullanıyorum bi tık kilolu ama iyi dedi Dr şuan da ekmgıda aldığı için mama az içiyor dışarda iken
bibibibiskrem zadak ben oğluma kullanıyorum şuan 14 aylık 7.5 kiloydu . Günde bı kutu verildi bize bir ayda 1 kilo aldı biz çok memnun kaldık
Araldoram Doktorumuz toplam 12 adet yazmıştı hepsini felan yanlış hatırlamıyorsam kullandık .Çok rahat 3 kilo aldı bebeğim
Araldoram Araldoram her bebekte farklı reaksiyon gösterebilir ama bize bol bol kilo yaptırmıştı 5 aylıkken kullandım 7 veya 7.5 aylıkken bıraktırdı başka bir mama yazdı kilosunu alır toparlarsa drğiştiririz demişti bu mama çok iyi çok vitaminli demişti dediğim gibi bize yaradı
Tas0525 Araldoram merhaba nestlenin hangi mamasını kullandınız toz olanı rica etsem görsel olarak atarmisiniz dr rapormu çıkardı kilosunu toparlaması için değilmi
minikkizlar İnfasource mu yazdı size de doktor? Biz 1 haftadır kullanıyoruz kızım 6.5 aylık. Sabah akşam 1 er kutu yazdı bize yalnız kızım 1 kutuyu bitirmiyor günde. Beni emmek istiyor hep. Cuma kontrol var bakalım inşallah almıştır bu kadar içmeyle
Araldoram Tas0525 Tas0525 Nestle alfamino serisini kullandırmıştı doktorumuz hem boyumuz hem de kilomuz arttı umarım size de faydası olur