minikannsi canım atak dönemine giriyo bebişler o günlerde, 4. ay atağı aşırı zor bi süreç, benimki yeni yeni atlattı (4 ay 20 günlük)
Uykuya direnme, huzursuzluk, sürekli ağlama, iştahsızlık hepsi vardı mahvolduk eşimle. En zoru 4. ay atağıymış diyolar zaten, inşallah bir an önce biter rahatlarsın sabırlı ol geçecek