minikannsi Bebeğim 4 ay 7 günlük bı şeyler olmaya başladı bugün huzursuz uyandi ve kucagimdan inmek istemiyor sürekli aglamiyor ama agliyormus gibi yapıyor daha düne kadar ana kucağında durur oyuncağıyla oynar beni izlerdi bugün ne oluyo yemek yemiyor resmen 4 saat arayla 100ml mama yedi istemiyo gazida yok yardımcı olurmsnz
Aerith minikannsi 4.ay atak ayı birde büyük ihtimalle dişleri çıkmaya başlamıştır. Onun huysuzluğu bir de üstüne büyüme atağı tuz biber oluyor. Benim oğlumda 4.ay başında değişti baya özellikle gece uykuları çok şaştı. Şimdi 4.ay bitiyor yavaş yavaş düzelmeler var tabi ama tamamen bitmiş değil. Dişleri için diş kaşıyıcı oyuncaklar alabilirsiniz. Ben piyano mat almıştım onu çok seviyor seslere daha duyarlı olmaya başladığı için. Bir de su matı çok iyi oluyor karın üstü egzersizleri yapıyor. İki günde bir dışarı çıkarıyorum havalar soğuduğu için her gün çıkmıyoruz. Gün içerisinde aktif olmaya çalışıyoruz. Gece uykularımıza kolay geçebilmek için. Bizim genel olarak böyle gidiyor.
glz2 minikannsi benim bebeğimde 4.5 aylık 3 haftadır huzursuzuz uykusuz gece 4 de kadar uyumuyor sürekli kucakta yada memede kalmak istiyor şu atak bir an önce bitse çok iyi olacak 😄
iremaydmr minikannsi atak ne falan diyordum bende gerçekten dibine kadar yaşadım merak etmeyin 5.aya girer girmez bitiyor vakitli birşey gerçekten biraz sabredin ♥️🌸
minikannsi silaa66 neler yaşanıyor neden böyle peki gerçekten çok üzüldüm bı yerimi aciyo diye düşünüyorm
bsrakurt çok huysuzlandigi zaman ağrı kesici ver demişti doktorumuz oğlum 13 aylık ama sizinki küçük gazı vardır büyük ihtimal
minikannsi bsrakurt yok valla zaten 3. Ayda biz gazimizi rahatalattk yani üstten kendi çıkarıyor hep öyleydi ben tabi devam ediyorum biraz daha çıkarmasina alt gazı sorundu onuda artık rahat yapıyor bu başka bı şey valla böyle aglamiyor ama ağlıyormus gibi yapiyor sürekli kucağına al beni diye direniyo
minikannsi Aerith diş daha erken diye düşündüm kaşıyıcı var veriyim o zmn ben elleri sürekli ağzında ama bayadir öyle o yüzden onu hiç düşünmemiştim oyun halisida var koydum o ayiciklara bakar tutardi sallardi onuda istemedi bugün gece uykusuna dalması evet öncesine göre biraz direniyo ama uyuyor şimdi yine uyudu şükür şu anda uykusuyla ilgili bı şey yok 🙏🙏 su matini aliym onu almamstm teşekkür ederim 🙏
minikannsi glz2 yani ben ilk gunden zorlandm Allah yardımcımız olsun zormuş böyle bı şey yasamamstm 😑
Aerith minikannsi bende erken demiştim ama sonra bir baktım dişler beyazlaşmış. 🙂 inşallah en az huysuzluklarla atlatırsınız 🌼
minikannsi iremaydmr inşallah bende öyle diyordum hiç bı şey yaşamamstk bugüne kadar atak falan ama zormuş anladm🙏
gizemvatansever 5 aydayım, ne yazık ki devam ediyor. Bitmiyor, oyuncakları fırlatmalar uykuyu ve mamayı red etme sürekli devam ediyor. :( Allah yardımcın olsun
minikannsi balporsugu7224 önerebileceginiz bı şey var mı bı diş kaşıyıcı almstm ama sevmedi onu alamiyor agzina
Aerith minikannsi Benim aldığım diş kaşıyıcılar bunlar en çok oyuncak olanı seviyor onun uzun kısımlarını ağzına sokuyor birde kırmızı yengeci çok seviyor.