Aselinannesi0655 gunes1508 ya aşırı olumsuz yorum var ben hala modeli anlamadıö. Ai bama imstadan resmini atsanız olur öu bem sizi bulup eklesem o kadını da Takip ettim elif yelim ismim bama instadan yazar mısınız
gunes1508 Aselinannesi0655 bu makineden herkes çok memnun olumsuz yorum hiç görmedim ben de ilkim hanım sayesinde almıştım
Aselinannesi0655 gunes1508 180 ml olan 1000 tl 240 olan 1400 kuzuö hepsibıradad aynı ben mi yalnış bakıyorum ya.
kedilipicama rachelgreen_ 2 buçuk aylık cnm 1 ay emdi ve tek memeydi aetık hiç emmiyor krizi geliyor resmen memede