selenee tabi ki ben sağıma basladigimda 5 CC sütüm çıkmıştı 5 günlükken şuan çok şükür 300 ccleri görüyorum (tabi ki her sağım da değil genelde 150-180 oluyor 3 saatte bir) pompa da önemli benim önce rexon marka pompam vardı elektrikli 290 liraya almıştım trendyoldan 1 ay onunla sağım yaptım canım yana yana sağım yapiyordum sonra Instagramda ilkim buyukbostancidan bebebao marka pompa gördüm giyilebilir direk aldım Allah’ım aldığım en mantıklı şeymiş takıyorum pompami bebeğimin altını değiştiriyorum ev işimi yapıyorum kahvaltı hazırlıyorum yemek yapıyorum asla engel olmuyor pompayı takip e bebeğe gittim hastaneye gittim misafirliğe gittim 30 dk olunca otomatik kapanıyor baktım 30 dk 30 dk 1 saatim sağımla geçiyor ve ben bu işe devam edecem 2. Pompayı da aldım şimdi kızlar bebeğinizi sağımla besliyorsaniz mutlaka alın asla hiç bir hareketinize engel olmuyor canınızı acitmiyor yara yapmıyor şimdi yarım saate işimi halledip bebeğimle ilgileniyorum. Hatta pompayı takip koltukta uyudugum çok zaman oldu geceleri