Ben vurdurdum 2 kere şuan yumurtalıklarımun çalışmadığını öğrendim daha 3 gün oldu bu seferde yumurtalıkları çalıştırmak için tedavi görüyorum yani kesinlikle pişmanlık yumurtalıklarımın çalışmadığı taktirde tekrar anne olamayacağım. Keşke kadınları bu konularda daha çok bilinçlendirseler umarım sizde öyle bir etkisi olmaz