Kızlar selam, doktorum korunma yöntemi olarak aşı önerdi. Bir çocuğum var ve 27 yaşındayım. Spiral ya da implat ağır olur senin için aşı en mantıklısı dedi.(Depo-provera)
3 ayda bir vurulmam gerekiyormuş. Kullanan var mı aranızda 2 gün önce vuruldum o günden beri şiddetli baş ağrım var